Kontakt
Avaleht KKK

E-poe kasutajaks registreerumine


E-poodi saad siseneda järgmiste identifitseerimisvahendite abil:

Mida saan teha sisseloginud kliendina?

- Lihtsalt ja kiiresti liikuda e-poe keskkonnas;

- Vaadata infot varasemate tellimuste kohta;

- Muuta oma (kontakt)andmeid;

- Sooritada mugavalt e-poest uusi oste.

Kaupade sirvimine

Sul on võimalik tutvuda kõigi e-poes pakutavate toodetega tootegruppide kaupa.

Tooted on jagatud kolme suuremasse gruppi: standardaknad, energiasäästlikud aknad, uksed. 

Kui olete leidnud Teid huvitava tootegrupi (näiteks standardaknad), avage uus nimekiri.

Järgmisest nimekirjast valige endale sobiv avanemine või tootetüüp. Avanenud tootevalikust valige sobivaim ja liikuge edasi interaktiivsesse ostukeskkonda.

Avanenud ostukeskkonnas sisestage akna mõõdud, vajadusel muutke avanemisi, klaaspakettide tüüpi, värvust ja valige vastavat mõõtu PVC aknalauad ning veeplekid.

Iga tehtud valiku kinnitamiseks vajutage nupul "Rakenda muudatused".

Kauba lisamine ostukorvi

Kui leidsite sobiva kauba, vajutage nupule “Lisa ostukorvi“.

Seejärel saate jätkata teiste toodete valimist või alustada ostukorvis ostu vormistamist.

Hiljem on võimalik ostukorvi lisatud toodete vaatamiseks klikkida lehe parempoolses ülemises nurgas lingil „Ostukorv“.

Tellimuse kinnitamine

1. Lisage ostukorvi soovitud kaubad.

2. Vaadake ostukorv üle ja veenduge, et valitud on õiged tooted ning kogused.

3. Ostu sooritamiseks vajutage „Kinnita“.

4. Täitke Tellija andmed.

5. Tellimuse kinnitamiseks tuleb sisestada kättetoimetamise- ja arve esitamise aadress.

6. Veenduge veelkord, et esitatud andmed on õiged ja vajutage "Kinnita tellimus".

7. Ost on sooritatud ja ettemaksu teatis laekub sisestatud e-posti aadressile.

8. Tellimus läheb töösse pärast ettemaksu tasumist!

9. Tellimuse lõpus kuvatakse ostu kokkuvõte, kus on võimalik näha tellimuse numbrit ja sisu.

10. Tekkinud eksimuste korral võtke meiega ühendust telefonil 622 1505

Maksmine

Pärast tellimuse kinnitamist saadame Teile e-kirja tellimuse kinnituse ja ettemaksu arvega. Esitatud arve palume tasuda Plasto pangakontodele, mille leiate teatisest. Ülekande kirjeldusse palume märkida Kliendi nime ja Tellimuse numbri. 

Kohaletoimetamine

Tellitud tooted transporditakse vastavalt sisestatud kättetoimetamise aadressile lähimasse Plasto esindusse.(Harjumaa tellimused saab kätte Plasto peamajast - Peterburi tee 92d). Sisestatud aadressile lähima Plasto esinduse leiate veebilehelt www.plasto.ee/kontaktE-kirja teel anname teada ka sellest, kui kaup on teele saadetud või kui see on jõudnud määratud Plasto esindusse. Kaubale järele tulemise palume kooskõlastada kohaliku müügiesindajaga. Plasto Tallinna ladu on avatud E-R 10.00 - 17.30. 

Järele tulemine

Kaubale järele tulles palume arvestada, et kaup ei ole pakitud, vaid asub ladustatuna spetsiaalsetel alustel. Maakonna ladudes tuleb arvestada ka vajadusega tooted ise sõidukile laadida. 

Kauba tagastamine

Juhul kui tellitud toode on defektne või transpordi käigus vigastada saanud, pöörduge lähimasse Plasto esindusse. Tagastamisnõude esitamiseks tuleb tuua aken Plasto esindusse ja lisada sellele kaasas olnud ostuarve koopia (reklamatsioon).

Ostuarve on kaubaga kaasas, kui olete arve kaotanud, saad selle koopia Plasto esindusest. (Arve koopiat on võimalik väljastada vaid ostu sooritanud isikule - vajalik ostja identifitseerimine).

Kui tekib küsimusi seoses kauba kättesaamise või tagastamisega, helistage telefonil 622 1505.

Keerulisemad tellimused

Plastost saab tellida laiavalikut keerulisemaid tooteid, mis ei ole e-poe tootevalikus. Selleks tuleb ühendust võtta Plasto müügiesindajatega või kirjeldada oma täpsest soovi veebilehel www.plasto.ee/hinnaparing.